вул. Є.Коновальця 36, корп. 1, каб. 105

 

В останнє десятиліття XIX століття всю Європу, охопила мода на нові танці. Кадрилі, польки, мазурки і вальси приїлися публіці, і було потрібно щось нове. Одним з хореографів-новаторів був Євген Михайлович Іванов, в 1900 році видав кілька описів танців з нотами, в числі яких був і падеграс.

Про особу автора відомо дуже мало, майже всі відомості почерпнуті з перших видань його нотних зошитів: артист (соліст) імператорських театрів, професор Паризької академії, викладач в Імператорської практичної академії, Імператорського комерційного училища, 2-й гімназії, 11-й чоловічій гімназії, Петропавлівської гімназії, гімназії ім. Медведнікових, реального училища Воскресенського. Також викладав в жіночих гімназіях і на жіночих курсах, давав бали в благородному зборах і Мисливському клубі.

“па-де-Грас” імпонував своєю простотою, завершеністю і лаконічністю, однак (можливо, саме через свою простоту) танець не потрапив в більшість збірників того часу. Але, ймовірно, простота дозволила танцю пережити революції і Громадянську війну. У 1937 році танець входить до збірки, випущений методичною групою танцю відділу художньої самодіяльності Управління у справах мистецтва. Збірник був складений «комісією з редагування бальних танців артистів ДАВТ». Можливо, саме це вплинуло на те, що в 1939 році видавництво «Музгіз» видає ряд брошур з нотами і описами танців, серед яких і «па де-Грас» під музику гавоту Госсека. Характерною особливістю цієї серії є відсутність вказівок на авторів танців.