Саме слово крамп походить з акроніму Kingdom Radically Uplifted Mighty Praise (K.R.U.M.P) – у перекладі: “Королівство Абсолютної Сили Духовної Похвали”. Засновниками вважаються двоє колишніх танцівників клоунінгу: Цезаре Вілліс (“Tight Eyez”) та Джо Артіс Ратті (“Big Mijo”), чий осередок знаходився на півдні Лос-Анджелосу приблизно у 2000-х. Клоунінг був менш агресивним видом танцю, який згодом переріс в крамп. Головним представником клоунінгу став Томмі Клавн (Tommy the Clown): “До того як я став клоуном для вечірок, я був у в’язниці”, сказав Джонсон. “Я вживав наркотики… і я вибрався, змінив своє життя, пішов у церкву – і відтоді я став Tommy the Clown і продовжив рухатися у цьому напрямку”.А саме крамп танцюють на експресивних вуличних батлах, які за описом танцюриста, “інтенсивні, швидкі та різкі”. CBS News порівняли інтенсивність крампу з досвідом рокерів під час слему.
Поширення і вплив
У документальному фільмі Девіда ЛаШапеля “Підйом” (англ. Rize) крамп розкривається як ціла субкультура. Основна ідея фільму – показати як танець допопомагає вивільнити енергію і спрямувати її у позитивне, ненасильницьке русло. Саме тому стрічка присвячена 15-річній дівчині та її другові, яких розстріляли в звичайний день, коли вони прямували до магазину.
У фільмі задукоментовано оригінальні сцени батлів, які допомагають зрозуміти слова Цезаре Вілліс: “Крамп – це як панк-рок хіп-хопу” (“Krumping is like the punk rock of hip hop”).
Крамп фігурує у музичних кліпах: Мадонни “Hung up”, Міссі Еліот “Im really hot”, The Black Eyed Peas “Hey Mama” i The Chemical Brothers “Galvanize”.